Wij staan voor kwaliteit van zorg

Klachtenregeling

Bij de Eijkman Kliniek streven we naar de hoogste kwaliteit van zorg en patiënttevredenheid. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over een bepaalde gang van zaken. We nemen uw klachten zeer serieus en willen graag samen met u naar een oplossing zoeken. Klachten m.b.t. uw behandeling bespreekt u bij voorkeur eerst met uw arts. Hij of zij is immers eindverantwoordelijk voor uw behandeling.

  • Ervaren specialisten

  • Korte wachttijden

  • Verzekerde zorg

  • Geen eigen bijdrage

Melden van een klacht

Als u een klacht heeft, kunt u deze op de volgende manieren indienen:

1. Mondeling:
– Bespreek uw klacht direct met uw behandelend kaakchirurg of een ander lid van ons team. Vaak kan een persoonlijk gesprek al veel oplossen.

2. Per e-mail:
– U kunt uw klacht ook per e-mail indienen via: klachten@eijkmankliniek.nl
– Vermeld in uw e-mail duidelijk uw naam, geboortedatum, adres en telefoonnummer, evenals een beschrijving van uw klacht en de datum waarop het voorval plaatsvond.

3. Schriftelijk:
– U kunt uw klacht schriftelijk indienen door een brief te sturen naar:

Eijkman Kliniek
t.a.v. klachtenfunctionaris
Van Siburgstraat 36
3863HW Nijkerk

Vermeld in uw brief duidelijk uw naam, geboortedatum, adres en telefoonnummer, evenals een beschrijving van uw klacht en de datum waarop het voorval plaatsvond.

Wat gebeurd er met uw klacht?

De klachtenfunctionaris bevestigt de ontvangst van uw klacht en helpt u vervolgens verder. Zij informeert, adviseert, onderzoekt en bemiddelt voor u.

Niet tevreden met de uitkomst?
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht kunt u contact opnemen met de onafhankelijke geschillencommissie. Deze commissie beoordeelt uw klacht objectief en onpartijdig.

Uw mening telt
Wij waarderen uw feedback en zien klachten als een kans om onze zorg te verbeteren. Bedankt voor uw vertrouwen in onze praktijk.